Pylony reklamowe poradnik od specjalisty w branży

jak-wybierac-pylony-reklamowe

– „Uwielbiam pylony reklamowe, bo eksponują marki, reklamują brandy, jednocześnie nie ingerują w architekturę. Budynki są czyste, wolne od reklam a tym samym zachwycają pięknem. Pylon, który stoi przy budynku, informuje klientów, bo taka jest jego funkcja, ale może być zaprojektowany tak, by nawiązywać budynku czy otaczającego krajobrazu. Tu nie ma mowy o jakiś standardach reklamowych. Ja często mówię, że dobrze zaprojektowany pylon może być reklamowym dziełem sztuki”. – wyznaje Ola Włodarczyk, dyrektor ds. marketingu w Graffico – producenta pylonów reklamowych i innych reklam wielkogabarytowych.

Lider branży reklamowej Graffico – reklamy do nieba, zdradza kilka podstawowych zasad, którymi należy się kierować, wybierając pylony reklamowe.

pylony-reklamowe-swietnie-eksponuja-marke

Pylony reklamowe świetnie eksponują markę

Jeśli idea „slow buy” jest Ci bliska, czyli zakupów bardzo przemyślanych, dobrych wizualnie i dobrych dla planety pamiętaj o tych trzech podstawowych aspektach dotyczących pylonu reklamowego:

1. Fundament pylonu reklamowego na przyszłość!

Zadbaj, by fundament był „wyciągalny”. Dla mniejszych nośników świetną opcją jest forma nastawna, która możemy rozebrać i w razie potrzeby przestawić. Pylony powyżej 5 metrów wysokości wymagają fundamentu stałego, umieszczonego w gruncie. Zwróć uwagę, by wykonawca oprócz kosza fundamentowego i zbrojenia zamontował również „uszy”. Po co? Gdy przyjdzie moment, że pylon będzie już musiał „odejść na emeryturę”, z łatwością
(z pomocą HDS) będziesz mógł wyciągnąć fundament i zutylizować go, nie pozostawisz tym samym go betonu w gruncie. Prosty zabieg, ale jakże proekologiczny!

2. Zachwycaj bryłą pylonu

Graniastosłup może być ascetyczny lub intrygujący. Betonowy, aluminiowy, drewniany, stalowy, ale zawsze wysmakowany i wyprodukowany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Niech nawiązuje do budynku, przy którym stoi. Niech wtapia się w otaczający krajobraz, niech stanie się jego częścią. Niech będzie „jakiś”. Jakość, design i „smaczki” – tego dzisiaj potrzebujemy najbardziej.

3. Funkcja funkcją

Reklama ma reklamować, ale najważniejszą funkcją pylonu reklamowego jest porządkowanie chaosu reklamowego. Niech budynek biurowy odpocznie i nie dźwiga logotypów bez składu i ładu. Niech budynek będzie budynkiem jak najpiękniejszym i najczystszym w swojej formie. Niech najemcy sygnalizują swoją obecność w sposób wystandaryzowany i estetyczny.

– „Chciałabym, żebyście zrozumieli, że w dzisiejszych czasach Księga Znaku to już za mało. Potrzeba wyczucia estetycznego, odpowiedzialnych zakupów, dbałości o krajobrazy nie były jak bohomazy. I to zależy ode mnie, ale również od Ciebie.” – zdradza Ola Włodarczyk, specjalista od reklamy, która życzy wszystkim klientom przemyślanych zakupów i opiekuńczego, doświadczonego wykonawcy i producenta, który doradzi, wesprze i przeprowadzi przez cały proces realizacji pylonu reklamowego.