Zalety reklam z dibondu

zalety-reklam-z-dibondu

Popularne reklamy zewnętrzne i kasetony reklamowe, umieszczone w mieście, często powstają z tzw. dibondu. Eksperci określają je jako nowoczesne, przyciągające uwagę szyldy. Reklamy z dibondu można bezproblemowo dopasować do wymagań estetycznych klienta i wymagającego krajobrazu miejskiego. Jakie są najważniejsze zalety takich kasetonów?

Czym cechuje się dibond?

Dibond (alcubod, płyta typu bond) to typowa płyta kompozytowa, złożona z kilku warstw aluminium, poprzetykanych rdzeniem polietylenowym. W kasetonach reklamowych plecy reklamy są dodatkowo uzbrojone w płyty PCV. Materiał cechuje się trwałością, plastycznością, wysoką sztywnością i doskonałą wytrzymałością. Jest odporny na niesprzyjające czynniki atmosferyczne, dlatego powstałe z niego reklamy zewnętrzne utrzymają się w niemal każdych warunkach. Nie straszne mu także zabrudzenia i wilgoć. Grafiki i logo, które zostały umieszczone na dibondzie, nie blakną.

Dibond cechuje się także łatwą obróbką. Można wykonać z niego elementy o dowolnych kształtach, kolorach i wzorach, a także zamocować w kasetonach charakterystyczne oświetlenie LED. Takie reklamy wyróżniają się atrakcyjną ceną.

Dibond może być wykończony za pomocą druków cyfrowych, sitodruków, lakierów, ewentualnie oklejony folią.

Najpopularniejsze typy reklam z dibondu

Reklamy z dibond można podzielić na kilka podtypów: reklamowe kasetony świetlne, szyldy reklamowe i stojaki reklamowe. Każdy z nich cechuje się odmiennymi właściwościami i możliwościami. Estetyczne kasetony reklamowe reprezentują reklamę świetlną 3D, błyszczącą także nocami. Najczęściej mają postać jednostronnych lub dwustronnych prostopadłościanów, na których umieszczane jest logo firmy.

Szyldy reklamowe prezentują się jednowymiarowo – zawsze w kształcie prostokąta lub kwadratu. Stanowią reklamę danego przedsiębiorstwa w przestrzeni publicznej, niekoniecznie w miejscu stacjonowanie firmy. Stojaki reklamowe natomiast wykorzystuje się głównie podczas eventów firmowych, targach branżowych. Prezentuje się na nich aktualną ofertę przedsiębiorstwa.

Pracownia reklamowa LOGART wykonuje grafiki reklamowe i napisy. Specjalizacją przedsiębiorstwa są oznakowania sklepów, efektowne litery 3D, kasetony świetlne, druki reklamowe.

Jakie są zalety reklam z dibondu?

Dibond jest bardzo popularnym rozwiązaniem. Najważniejsze zalety są związane z właściwościami materiału – trwałością, odpornością na uszkodzenia, plastycznością, możliwością podświetlania. To bardzo estetyczne i uniwersalne rozwiązanie, które można dopasować do niemal każdej grupy odbiorców.