![adobestock_69081506 Skuteczna rejestracja pacjentów](https://lista20.pl/wp-content/uploads/2023/01/adobestock_69081506-696x478.jpg)
Prowadzisz prywatny gabinet lekarski? Zarządzasz placówką medyczną? Jeśli tak, problemy z rejestracją i telefoniczną obsługą pacjenta na pewno nie są Ci obce! Sprawdź jak zyskać skuteczną rejestrację bez konieczności zatrudniania rejestratorek…
Skuteczność pracy rejestracji wpływa bezpośrednio na zyski placówki i optymalizację czasu pracy lekarza.
Dobrze przygotowany kalendarz, bez luk i nieobecnych pacjentów, to cel, który trudno osiągnąć samodzielnie, podejmując obsługę telefoniczną pacjenta pomiędzy wizytami lub oddzwaniając pod koniec dnia na nieodebrane połączenia.
MedycznaRejestracja.pl przygotowała rozwiązania, które zapewniają obsługę do 100% połączeń i gwarancję dostępności 12h/dobę we wszystkie dni robocze – bez ZLA i urlopów!
Przeszkolony i przygotowany personel zastąpi lub uzupełni pracowników rejestracji, podnosząc skuteczność, czyli liczbę zrealizowanych świadczeń medycznych.
Korzyści związane z zewnętrzną obsługą rejestracji to również:
- brak problemów personalnych
- gwarancja jakości i stabilności usługi
- stała opłata – niższa od kosztu zatrudnienia pracownika
Oszczędność wynikająca z niższego kosztu utrzymania rejestracji to obecnie bardzo duża korzyść dla placówek – zwłaszcza indywidualnych praktyk lekarskich lub niewielkich zespołów. Utrzymanie 2 lub 3 stanowisk, które umożliwią pracę rejestracji w szerokim przedziale godzinowym (np. 8:00-20:00), to bardzo duży koszt, często nieuzasadniony w przypadku niewielkiej grupy lekarzy.
Posiadanie profesjonalnej rejestracji telefonicznej, bez tworzenia dodatkowych etatów i bez osobistego zaangażowania w obsługę połączeń od pacjentów – to cel wielu placówek, który może być zrealizowany przy współpracy z Medyczną Rejestracją.
Dla placówek, w których dodatkowy personel jest niezbędny do obsługi pacjenta na miejscu, rozwiązanie to pomaga w rozładowaniu tzw. „pików” połączeń i wspiera personel w codziennej pracy (zastępując zawsze wtedy, gdy odebranie połączenia przez personel placówki jest niemożliwe). Personel placówki medycznej może skupić się na obsłudze pacjenta przy tzw. „okienku”, mając gwarancję, że w tym czasie osoby dzwoniące również zostaną obsłużone.
Medyczna Rejestracja podnosi również skuteczność rejestracji poprzez działania zmniejszające liczbę nieobecnych pacjentów (np. potwierdzanie wizyt, prowadzenie listy rezerwowej).
Zastanawiasz się czy takie rozwiązanie sprawdzi się w Twojej placówce? Masz wątpliwości czy obsługa pacjenta będzie na oczekiwanym poziomie? Wypełnij formularz i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, podczas której dowiesz się jakie rozwiązania najlepiej sprawdzą się w Twojej placówce.
Mając dodatkowe możliwości, będziesz mógł lepiej zabezpieczyć ten obszar działania placówki medycznej i zyskać gwarancję jego dostępności, niezależnie od obecności pracowników placówki.