Czy wiesz o tym, że dzięki odpowiedniemu zestawowi narzędzi możesz tworzyć aplikacje i przepływy pracy, które pozwolą Ci na efektywne zarządzanie swoim zespołem pracowniczym? Rola aplikacji biznesowych jest szczególnie ważna w działaniu pracowników terenowych, którzy ze względu na dynamikę swojej pracy potrzebują natychmiastowych rozwiązań problemów.
W jakich obszarach biznesu można zarządzać usługami terenowymi za pomocą aplikacji?
W zależności od tego, z jakich aplikacji zamierzasz skorzystać (tj. o jakim potencjalne w zakresie zarządzania swoimi usługami), dzięki nim będziesz mógł zarządzać każdym aspektem konserwacji, serwisu terenowego i obsługi zasobów w swojej firmie. Dobra aplikacja biznesowa dla pracowników terenowych pozwoli Ci na usprawnienie działania swojego zespołu na licznych polach wymagających poprawy.
Zapomnij więc o arkuszach kalkulacyjnych i formularz papierowych. W zarządzaniu biznesem opierającym się na świadczeniu usług terenowych nie ma czasu na tradycyjną administrację. Takie firmy jak przedsiębiorstwo Novacura doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego proponują swoim klientom maksymalnie nowoczesne rozwiązania technologiczne, które pomagają przedsiębiorstwom w rozwoju. Oferowane przez nich aplikacje biznesowe pozwalają na efektywny przepływ informacji w firmie i dzięki temu na sprawne działanie pracowników terenowych. Aplikacje do zarządzania usługami terenowymi to mobilne:
- zarządzanie zamówieniami,
- dostęp pracowników do harmonogramu pracy,
- monitorowanie pracowników terenowych w czasie rzeczywistym (np. śledzenie pojazdów roboczych za pomocą GPS),
- analiza bezpieczeństwa pracy,
- Portal Klienta (m.in. do składania zamówień),
- zarządzanie raportami błędów,
- zarządzanie podwykonawcami,
- zdalne porady,
- kompleksowe zarządzanie procesami.
Na czym polegają zdalne porady i jakie mają znaczenie w kontekście działania pracowników terenowych?
Choć aplikacje biznesowe dla pracowników terenowych są wyposażone w liczne funkcje, to szczególnie warte uwagi są zdalne porady, które, jak sama nazwa wskazuje, mogą być udzielne w pełni mobilnie. Zapewne spotkałeś się z sytuacją, w której Twój zespół pracowniczy potrzebował wsparcia, gdy był w terenie. Pamiętaj, że dzięki szybkiej interwencji możliwa jest zwiększona sprzedaż danych usługi i poszerzenie grupy zadowolonych klientów. Zdalne porady, które polegają na współpracy techników serwisu terenowego z zapleczem administracyjnym w czasie rzeczywistym, gdy są w terenie, pomagają w realizacji tych celów.