Opinie Google to dla wielu firm źródło nieporozumień i frustracji. Dzieje się tak, ponieważ dużo częściej komentarze zostawiają niezadowoleni klienci. Klient, który jest zadowolony z obsługi, po powrocie do domu nie przeżywa wyprawy do sklepu. Jak zmienić recenzje na Google na bardziej pozytywne? Jak wysłać przekonujący przekaz do szerokiego grona użytkowników?
Pozytywne opinie Google – pierwsze źródło informacji
Potencjalni klienci, jeszcze zanim przekroczą próg Twojego sklepu czy lokalu, szukają informacji na jego temat w Internecie. Zazwyczaj najpierw trafiają na wizytówkę Twojego przedsiębiorstwa w serwisie Google. Stanowi ona wartościowe źródło podstawowych informacji o lokalizacji, godzinach otwarcia, kontakcie, ale stanowi też miejsce, w którym każdy z dostępem do sieci może pozostawić swoją opinię. Pozytywne stanowią naturalną reklamę firmy, negatywne zaś mogą skutecznie zniechęcić odbiorcę.
Zakup pozytywnych opinii Google – to się opłaca!
Badania wskazują, że opinie Google w dużym stopniu kształtują postrzeganie danej marki. U nas możesz zamówić pakiet pozytywnych recenzji Google, wraz z zaznaczeniem 5 gwiazdek jakości usług. Korzystamy z różnych polskich kont, różnych adresów IP, a także technologii VPN. Co więcej, zyskasz nie krótkie, zawierające się w jednym zdaniu recenzje typu „super” czy „polecam”, a rozbudowane, wciągające opinie. Zdajemy sobie sprawę, że im więcej szczegółów, tym większa szansa na zainteresowanie klienta. Opinie dodajemy w naturalny sposób, a sam kupujący określa przepustowość.
Jak utrzymać wysoki trend w przypadku opinii Google?
Wiele małych firm przyjmuje, że klient zdaje sobie sprawę z możliwości wystawienia opinii. Nie zawsze tak jednak jest. Większość osób nie wie, czy dany przedsiębiorca ma wizytówkę Google. Dlatego warto informować klientów, szczególnie stałych, o sposobie na wystawienie rekomendacji. Zostaw także link do wizytówki Google na swojej stronie www, najlepiej z podziękowaniem i słowami zachęty od firmy. Bardzo dobrze na PR każdej firmy wpływają odpowiedzi nawet na negatywne komentarze. Spokój i przedstawienie sposobu na rozwiązanie problemu są Twoją potężną bronią. Każdy biznes prędzej czy później spotyka się z niezadowoleniem klienta. Na renomę firmy wpływa także fakt, jak przedsiębiorca reaguje na krytykę.
Krok po kroku – jak kupić pozytywne opinie Google?
Pozytywne opinie Google są w obecnych czasach niezbędne dla rozwoju firmy. U nas wystarczy wybrać ilość, zweryfikować treść, dołączyć dodatkowe usługi i zapłacić za zamówienie. Pierwsze pozytywne recenzje pojawią się w ciągu 24 godzin.