
Targi branżowe to doskonała okazja do przyciągnięcia wielu nowych klientów i kontrahentów. Aby osiągnąć zadowalający efekt, warto postawić na interesującą zabudowę stoiska targowego.
Targi kosmetyczne, targi ślubne, targi mieszkaniowe, targi motoryzacyjne czy też targi rolnicze – w Polsce co roku odbywają się dziesiątki różnych branżowych wydarzeń targowych, które przyciągają tysiące wystawców oraz odwiedzających.
Firmy decydujące się na udział w takich właśnie eventach mają wówczas okazję do zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu odbiorców, w tym także swoim potencjalnym klientom i kontrahentom.
Kluczem do powodzenia jest atrakcyjne zaprezentowanie oferty. Taki efekt można uzyskać przez zainteresowanie odwiedzających targi z użyciem zabudowy stoiska targowego!
Stoisko targowe, które zachęca do skorzystania z oferty
Dobre stoisko targowe to takie, które stanowi jak najlepszą wizytówkę firmy – prezentuje w przystępny i interesujący sposób jej asortyment, świadczone usługi, doświadczenie i sukcesy w danej branży.
Warto także wyróżnić swoje stoisko, korzystając w tym celu z różnego rodzaju rozwiązań marketingowych. Wśród nich mogą znaleźć się np.:
- ścianki reklamowe – prezentujące logo firmy, a także inne grafiki i treści,
- rollupy – mobilna reklama w formie rolety,
- stojaki wystawowe – służące do prezentacji banerów,
- stojaki – przeznaczone na ulotki, foldery, katalogi reklamowe,
- flagi – flagi reklamowe, w tym także windery,
- potykacze – umieszczane na podłodze ramki na reklamę.
Dodatkowo, firma może skorzystać także z innych rozwiązań, na przykład mogą być to: oryginalne oświetlenie, multimedia na stoisku, gadżety reklamowe dla odwiedzających, pomocy hostessy.
Postaw na rozwiązania dopasowane do Twojej firmy!
Aby stoisko targowe rzeczywiście mogło odnieść sukces, warto wskazać, że powinno indywidualnie odzwierciedlać specyfikę firmy – zgrane kolory, widoczne logo, dobrze wyeksponowana oferta – to wszystko pozwoli na zachęcenie odwiedzających do zapoznania się z nim jeszcze bliżej.
Takie usługi mogą zagwarantować dobre agencje reklamowe specjalizujące się w trade show marketingu – marketingu targowym!